ماینتسل
ماینتسل
جت پرینتر صنعتی جت 3up

توضیحات آگهی

جت پرینتر صنعتی جت 3up
جت پرینتر صنعتی جت 3up

شرکت لایبینگر طیفی از پرینترها را که برای کلیه بودجه ها و همه محیطهای تولیدی مناسب است را ارائه می دهد. کلیه پرینترهای لایبینگر خصوصا جت3 بالغ بر 800 عملکرد کاربرپسند را در بر دارد.در زمینه تامین وسایل و لوازم مورد نیاز،مجموعه ای از لوازم جانبی مفید که حراکثر اجرا برای پرینتر و حداکثر خروجی برای خط تولید شما به همراه داردرا تامین می کند.

برای کارایی بهتر و برای داشتن خط تولید کارآمدتر شماری از پکیج های نرم افزاری در دسترس است به دلیل قابلیت هماهنگی دستگاههای پرینتر لایبینگر با محیطهای گوناگون و هر نوع شرایط آب و هوایی می توان از آنها حتی در کوچکترین مکانها در خط تولید استفاده کرد.

شما می توانید به راحتی با استفاده از نرم افزار رایگان VNC در هر جایی که هستید از طریق موبایل دستگاه را کنترل کنید.وجود قطعه انحصاری Sealtronic در این دستگاه باعث می شود هنگامی که دستگاه لایبینگر خاموش می شود به واسطه این تکنولوژی،گاتر حرکت کرده و به نازل می چسبد که در این حالت مدار جوهر با هوا در تماس نبوده و به هیج وجه دستگاه دوچار نازل گرفتگی یا خشک شدن در مسیر جوهر نمی شود.دارای بالاترین سرعت تا 1000 متر بر دقیقه است،قابلیت چاپ از 2 سطر تا 5 سطر را دارد،شرکت یوشیتا فروش و خدمات پس از فروش این دستگاهها از قبیل تامین جوهر و حلال و سایر خدمات را به عهده دارد.

22278953
09196523357
بلوارمیرداماد

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جت پرینتر صنعتی جت 3up”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *