ماینتسل
ماینتسل
تنها تولید کننده رنگ سه جزئی مشکی گرانیت و فروش به صورت عمده

توضیحات آگهی

تنها تولید کننده رنگ سه جزئی مشکی گرانیت و فروش به صورت عمده

پارابین تنها تولید کننده و بزرگ ترین کارخانه رنگ سه جزئی مشکی گرانیت است. که جایگاه ویژه ای در تولید محصولات شیمیایی ساختمان در کشور داشته و محصولات تخصصی را به صورت عمده به بازار عرضه می دارد. این کارخانه تولیدی از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید رنگ سه جزئی گرانیت و پخش عمده آن شروع کرده و توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه نماید.

شرکت پارابین با 15 سال سابقه عضو انجمن تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان ایران بوده و تمامی محصولاتی که این کارخانه به صورت عمده به مشتریان خود ارائه می دهد، دارای استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران و گواهینامه فنی از مرکزتحقیقات راه و شهرسازی است. شرکت پارابین با ترکیب استاندارد ها و دانش نوین به نگرشی کاربردی به نیازهای ساختمان دست یافته و با تلفیق دانش نیرو های متخصص خود و تکنولوژی های روز دنیا سعی در برطرف کردن نیاز های عظیم مشتریان خود داشته است.

 

 

تولید کننده رنگ سه جزئی مشکی گرانیت

راهنمای خرید رنگ سه جزئی مشکی گرانیت :

جهت خرید این محصول کاربردی می توانید وارد سایت پارابین شده و راه های ارتباطی با مجموعه را مشاهده نمایید. این سایت به منظور ارتباط هر چه بهتر شما با گروه صنعتی پارابین ایجاد شده است .

 

رنگ سه جزئی مشکی گرانیت چیست؟

رنگ سه جزئی مشکی گرانیت از بهترین معجزه ها برای سنگ های مشکی است. این پرمیوم برای تقویت و یک نواخت کردن رنگ سنگ های مشکی و کدر طراحی شده است.رنگ سنگ گرانیت سطح سنگ را مشکی تر و هم گن تر می کند.از این محصول برای بازیابی سنگ های سوخته و مات و بور میتوان استفاده کرد.

 

02171057988
09124065886

پارک وی نبش کوچه مهری پلاک 2775

parabeen.com

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تنها تولید کننده رنگ سه جزئی مشکی گرانیت و فروش به صورت عمده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: